שעוני סוויס ארמי – פרופיל חברה

סוויס ארמי היא חברה מאוד מוכרת העוסקת בתחומי ייצור שונים לאנשים הנמצאים בשטח ועוסקים בפעולות לא שגרתיות. החברה מוכרת במיוחד בזכות האולרים השוויצרים שלה הצבועים באדום עם סמל הצלב הלבן. שמה האמיתי של סוויס ארמי הוא למעשה ויקטורינוקס אך המושג סוויס ארמי רווח מאוד בקרב אנשים רבים. ויקטורינוקס התחילה כחברה לייצור סכינים ואולרים בסוף המאה התשע עשרה.

עם השנים התפתחה החברה והציעה מוצרים מגוונים מתחום הסכינים והאולרים, הן עבור השוק הפרטי (סכיני המטבח של ויקטורינוקס נחשבים לטובים מאוד) והן עבור השוק הצבאי – ויקטורינוקס היא ספקית הסכינים הבלעדית של צבא שוויצריה. בין השאר החלה החברה לפתח שעוני יד.
סדרות הייצור של שעוני סוויס ארמי

שעוני סוויס ארמי מיוצרים בכמה סדרות ייצור:

שעוני סוויס ארמי Professional

סדרה המכילה שעונים חזקים מאוד, בעלי יכולות רבות ובעיצוב גברי ובולט המכילה דגמים כמו Airboss, Alpnach ושעון הצלילה Dive Master 500M.

שעוני סוויס ארמי Classic

סדרה המכילה שעוני יד בעלי עיצובים קלאסיים יותר ונקיים יותר. שעונים אלו מתאפיינים באיכות הייצור הגבוהה של סוויס ארמי אך במראה עדין יותר ובהיר יותר המתאים למי שמחפש את האיכות של סוויס ארמי אך בעיצוב המתאים ליותר מערכות בגדים ומצבים.

שעוני סוויס ארמי Active

סדרה מיוחדת המתאפיינת בשעונים המיועדים לפעילות אינטנסיבית תוך כדי שמירה על רמת עיצוב מיוחדת ומפתיעה בגימור מקצועי. שעונים אלו נראים יפים מאוד ומתחת למעטה היופי מסתתר שעון עוצמתי, בעל עמידות גבוהה, המתאים לאנשים מאוד פעילים כמו ספורטאים, אנשים העובדים בעבודות פיזיות ועוד.

שעוני סוויס ארמי Chronograph

שעונים אלו מתאפיינים בעיצוב מרשים ומהוקצע המשדר יוקרה ותשומת לב לפרטים הקטנים. מרביתם בעלי רצועת מתכת אך חלקם בעלי רצועת עור. רובם ככולם מכילים מערכות למדידת זמן מדויקת ומכאן שמם.

שעוני סוויס ארמי Titanium

סדרת שעונים העשויים טיטניום שהיא מתכת חזקה מאוד וקלה במיוחד. שעונים אלו מגיעים בדגמים שונים וכולם עמידים למים, מכילים מערכות למדידת זמן ועוד. שעוני סוויס ארמי הם מותג מיוחד מאוד המשדר גם יוקרה, גם עוצמה וגם איכות שאין לה מתחרים.

קטלוג שעוני סוויס ארמי

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.