שעוני סרטינה – פרופיל חברה

חברת Certina Kirth Freres SA היא חברת שעונים ותיקה משוויצריה. החברה נוסדה בשנת 188 על ידי משפחת קורת’. בתחילת הדרך החברה ייצרה חלקים לחברות שעונים אחרות אך לאחר מספר שנים החלו עובדי החברה לעצב ולייצר שעונים משלהם. בחמישים השנים הראשונות של החברה היא גדלה באופן משמעותי ומחברה משפחתית של שלושה אנשים גדלה לחברה המעסיקה 250 עובדים ונחשבת למובילה ופורצת דרך. כיום שעוני סרטינה הם חלק מקבוצת סווטש הבינלאומית, המאגדת בתוכה את מיטב היצרנים בעולם.

עבור שעוני סרטינה יש קשר ברור בין העבר להווה והוא מתבטא במחויבות העמוקה של החברה לאיכות הייצור והאמירה החזקה של הייחוד בעיצוב השעונים. מאז הקמתה, מקפידה החברה לעמוד בחוד החנית של הפיתוחים הטכנולוגיים בעולם השעונים, הרבה בזכות ההיסטוריה של החברה בתחום ייצור חלקי השעונים. שעוני סרטינה מכילים אך ורק רכיבים וחומרים מרמת האיכות הגבוהה ביותר, כמו טיטאניום, פלדת אל חלד, זכוכית ספיר ועוד.

שעוני סרטינה מעודדים את הספורט

שעוני סרטינה הם המובילים בתחום שעוני הספורט בשוויץ ונחשבים לשילוב מושלם בין דייקנות, עמידות ואיכות. לדוגמה, כבר בסוף שנות החמישים של המאה הקודמת יצרו בשעוני סרטינה את הקונספט של הגנה כפולה המעניק לשעון עמידות בפני זעזועים ובפני מים. שעונים אלו נבדקו בתנאי מזג אוויר ושטח מהקשים שיש ועמדו בהצלחה בכל המבחנים.

בשנת 2001 החליטו בשעוני סרטינה להעמיק את הקשר עם עולם הספורט ולהיות הספונסרים של רוכב האופנוע תומאס לות’י שזכה באליפות העולם ארבע שנים מאוחר יותר. בעקבות ההצלחה החברה העמיקה את הקשרים שלה עם עולם הספורט המוטורי והיום שעוני סרטינה הם מבין המותגים המזוהים ביותר בעולם זה.

שעוני סרטינה – הבחירה המושלמת

אם אתם מחפשים שעון מיצרן שוויצרי מוכר ואמין המתמחה בעיצובים נקיים, ספורטיביים ויפים, שעוני סרטינה הם האופציה המושלמת עבורכם. תוכלו לבחור מתוך מגוון גדול מאוד של עיצובים, המתאימים לנשים ולגברים, ויכולים להתאים למגוון מצבים, החל מפגישות עסקים חשובות וכלה באירועים קלילים יותר. כמו כן, אתם נהנים מהגב של קבוצת סווטש הבינלאומית, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שזו רכישה כדאית ובטוחה.
למידע נוסף בקרו בקטלוג: שעוני סרטינה

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.