שעוני פוסיל – פרופיל חברה

כולנו מכירים את חברת שעוני פוסיל (Fossil) אחת מחברות השעונים / חברת שעוני אופנה מהמובילות בעולם עם מכירות ברחבי הגלובוס של שעוני יד צעירים, אופנתיים, אלגנטיים והכי חשוב פופולאריים מאוד בשלל עיצובים!

חברת פוסיל הוקמה בשנת 1984 ועוסקת בעיצוב וייצור אביזרי אופנה כמו משקפי שמש, ארנקים, חגורות ועוד – אך היא ידועה בעיקר בזכות שעוני פוסיל. מדובר היום באחת החברות הכי יציבות בעולם מותגי השעונים. מיום הקמתה של חברת פוסיל מוצריה הפכו לשם דבר בעולם האופנה והשעונים בעיקר בזכות בעקבות הפופולאריות בשנות השמונים של עיצובים צעירים, צבעוניים ומקושקשים שהפכו את שעוני פוסיל למותג עדכני ומיוחד.

שעוני פוסיל – מחיר זול מבלי להתפשר על העיצוב
בשנות השמונים, כאשר שעוני פוסיל היו בתחילת דרכם, חברות השעונים השוויצריות שלטו בשוק השעונים והציעו אך ורק שעונים מעוצבים ויוקרתיים. מי שרצה שעון יפה היה צריך להוציא עליו הרבה כסף ומי שהיה מוכן להוציא מעט כסף יחסית על שעון, נאלץ להסתפק בשעונים זולים מהמזרח הרחוק שבהם לא השקיעו בעיצוב. מי שרצה שעון מעוצב ויפה אך לא יכול היה להוציא סכומים גדולים של מאות דולרים נותר ללא פתרון.

אל הואקום הזה בעולם השעונים נכנסו שעוני פוסיל שביססו את עצמם כשעונים מדליקים, מעוצבים וצעירים שיכלו לפנות לקהל מאוד רחב של אנשים בגילאים שונים, כאלו שבדרך כלל לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש שעונים יקרים. מכיוון ששעוני פוסיל עושים שימוש במנגנון פשוט אבל עמיד, הם יכולים להיות זולים יחסית ועדיין להיחשב למיוחדים ולהיות אטרקטיביים בעיני צרכני אופנה.

בנוסף השאיפה של חברת שעוני פוסיל היא לא להיות מותג שעוני יוקרה אלא מותג שעונים רחב כלומר מותג שעונים אשר פונה אל קהל רחב ככל האפשר של אוהבי שעונים בגילאים מסוימים. עוד לפני שנכנסה חברת שעוני פוסיל אל עולם השעונים ביססה לעצמה שם כחברת אופנה אשר מנפיקה עיצובים צעירים, עשירים בעור גס ומחוספס לצד עיצובי אלגנטיים.

שעוני פוסיל מתאימים לכל אחד
עם השנים התפתחו שעוני פוסיל והיום ניתן למצוא שעוני יד מבית פוסיל בעיצובים מגוונים ומיוחדים אשר מתאימים לכל אחד. בין אם מדובר בשעוני גברים או שעונים לנשים, בצעירים או מבוגרים, בשעון אלגנטי או שעון בעיצוב מקושקש – לפוסיל יש את כל האפשרויות. שעוני פוסיל ידועים בהיותם שעונים אמינים ופרקטיים, המיוצרים מחומרים איכותיים מאוד ומתאימים לכל יד. מרבית השעונים מגיעים עם רצועת מתכת או עור.

שעוני פוסיל הם הראשונים שפיתחו שעון יד המכיל בתוכו מחשב קטן המאפשר, בעזרת מסך מגע, גישה ליומן ואפליקציות נוספות ההופכות את חווית השעון למקיפה יותר. אין ספק שבעתיד נראה עוד שעונים מהסוג הזה וחשוב לזכור מי הגו את הקונספט והביאו אותו לעולם.

טווח המחירים של שעונים פוסיל אשר נעים לרוב בין 400ש”ח ל1000ש”ח הכי הרבה הפכו אותם גם למותג שעונים פופולארי במיוחד בישראל וכיום ניתן לרכוש שעוני פוסיל בכל חנות שעונים אשר מכבדת את עצמה ומודעת לדרישות השוק.

בקרו בקטלוג: שעוני פוסיל

השארת תגובה

חייבים להתחבר כדי להגיב.